Arieta's Blog


eyes wide shut
7 decembrī, 2010, 11:55 PM
Filed under: Sajūtas un pasakas

Owl – autors Kikariz, avots- Devianart

Šīs dienas es esmu tas dzīvnieks, kas augšā. Viņš ir mazs, pūkains (gluži kā es savā visvisvisdziļākajā būtībā) tuntuļkunkulis, viņam pilnīgi noteikti patīk zaļā krāsa, meži, laumiņas un … viņš ir vai nu pārsteigts pats par savu esamību, vai arī pārstrādājies. Man šoreiz tas otrais.
Tik ļoti aizraujoties ar dizaina blogu, es pazaudēju minūtes, pazaudēju stundas un pilnus vakara un nakts cēlienus. Tukšojas melnā meža ogu tēja, griķu medus burka jau pusē, bet nav miera ne brīdi. Un, lai arī absolūti piekrītu uzskatam, ka mūsdienās pieejamās informācijas daudzuma dēļ ir tik ļoti  jāšķiro, ar ko barot savas smadzenes un no kura junk labāk atteikties, interjera priekšā esmu ļoti vāja. Nu tā, ka ļoti. Skatos līdz 4iem rītā, acis izsprāgušas no pārāk ilgās nepārtrauktās blenšanas datora ekrānā, bet es vēl steidzu pēdējās jaunatklātās lapas pievienot favorītiem, lai rīt.. nu vai parīt.. vai vismaz kādā brīvākā brīdī līdz Ziemassvētkiem visu tā kārtīgi varētu izpētīt.

Vēl tikai maza slavas dziesma jaunatklātajam pamatēdienam bulguram, kuru nejauši Rimi tracinošās reklāmas izbiedēta, paķēru no plaukta kuskusa vietā. Bulgurs ir graudaugs, kas pēc garšas un konsistences ļoti atgādina miežu putraimus, vienīgi Rimi ražojuma ātri vārāmajā versijā, tā pagatavošana aizņem vien 7min! Graudiņi sanāk birstoši, neķepīgi un īpaši gardi, ja pievieno eļļu no kaltēto tomātu burciņas. Esmu mēģinājusi bulguru papildināt gan ar lazdu riekstiem (iepriekš iesaku pamērcēt ūdenī), gan, šodien, ar garšvielās un vīnogu kauliņu eļļa apceptiem dažādiem dārzeņiem (dārzeņus apcep pannā, kurā pēc tam iemaisa jau izvārītu bulguru). Garšīgi, ātri un jammī jammī.

Ak jā, un vēl man topā ir banānmaizīte no Martaram vegatērijas. Šodien iepriku melno šokolādi, nākamo mēģināšu ar vairāk banāniem, mazāk miltiem un šokolādes piedevu.

Mājīgo noskaņu lai papildina mans šodienas KKL no radio 101 –


Komentējiet so far
Komentēt



Komentēt